شباب اونلاين
بسم الله الرحمن الرحيم
يا راجل يا عسل ويا بنت يا سكر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت"ي" عضو"ه" معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو"ه" وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
يبسرعه يا عسل وشاركنا بأفكارك اللي زي السكر
شكرا
ادارة المنتدي
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد
المدير العام
اسلام محمود حرزون
شباب اونلاين
بسم الله الرحمن الرحيم
يا راجل يا عسل ويا بنت يا سكر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت"ي" عضو"ه" معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو"ه" وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
يبسرعه يا عسل وشاركنا بأفكارك اللي زي السكر
شكرا
ادارة المنتدي
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد
المدير العام
اسلام محمود حرزون
شباب اونلاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بِكْ زائر // حِسابَكْ يَتوفَرْ عَلىْ 0 مُساهمًات

الرئيسيةالصفحة الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد محمود عبدالصمد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد

اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Empty
مُساهمةموضوع: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 6:29 am

كل الى هتعمله بس
ادخل الكووود دا وبعدين اعمل اتصال
هيزودلك رصيد بقيمة اخر كارت انتا شحنته
يعنى لو كنت شحنت كارت ب 10 هيتزودلك رصيد بقيمة 10
لان الشفرة دى بتكسر المخزن الالكترونى للحساب فى فودافون
الشفره هى ضع ردا ليظهر الشفرة

</STRONG>
احمد محمود
عضو جديد
عضو جديد

ايه رأيك في المنتدي؟ : رووووعه

اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:52 am

موضوع رائع ومتميز
احمد محمود
عضو جديد
عضو جديد

ايه رأيك في المنتدي؟ : رووووعه

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:53 am

يا جماعه دا للفودافون بس
السعداوى
المشرف العام
السعداوى

ايه رأيك في المنتدي؟ : كدا

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 09, 2010 6:41 am

ممتاز
السعداوى
المشرف العام
السعداوى

ايه رأيك في المنتدي؟ : كدا

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 09, 2010 6:45 am

رائع
اسلام محمود
المدير العام
المدير العام
اسلام محمود

البلاد : غير معروف
ايه رأيك في المنتدي؟ : رائع

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 8:15 am

عبده
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 4:03 pm

شكرا ياعم
محمد محمود عبدالصمد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد

مُساهمةموضوع: رد: اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي   اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 3:31 pm

not at all

اشحن ببلاش والله ما بهظر الشفره دي انا اللي توصلتلها ويا ريت اللي ينقلها في منتداه ينقلها بأسمي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-