شباب اونلاين
بسم الله الرحمن الرحيم
يا راجل يا عسل ويا بنت يا سكر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت"ي" عضو"ه" معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو"ه" وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
يبسرعه يا عسل وشاركنا بأفكارك اللي زي السكر
شكرا
ادارة المنتدي
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد
المدير العام
اسلام محمود حرزون
شباب اونلاين
بسم الله الرحمن الرحيم
يا راجل يا عسل ويا بنت يا سكر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت"ي" عضو"ه" معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو"ه" وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
يبسرعه يا عسل وشاركنا بأفكارك اللي زي السكر
شكرا
ادارة المنتدي
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد
المدير العام
اسلام محمود حرزون
شباب اونلاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بِكْ زائر // حِسابَكْ يَتوفَرْ عَلىْ 0 مُساهمًات

الرئيسيةالصفحة الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohanned martine
عضو جديد
عضو جديد
mohanned martine

البلاد : غير معروف
ايه رأيك في المنتدي؟ : amazing

لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر Empty
مُساهمةموضوع: لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر   لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر Icon_minitimeالجمعة أغسطس 24, 2012 12:21 am

بس الله الرحمن الرحيم
فى البداية الشركة دى انا شغال فيها وكل كلمة بقولها عن تجربة شخصية الحمد لله...
نبدأ بقى بالبزنس اللى هيخلى كل شاب او شابة طموحة تحقق كل احلامها واحلامكم..
اولا الشركة اسمها Qnet
احب اعرفكم بيها اولا هى تأسست سنة 1998 ومقرها الاساسى هونج كونج وماليزيا...
وفى الوقت الحالى وبعد مرور 13 سنة من تأسيسها اصبحت اكبر شركة فى العالم فى التسويق الالكترونى...ودى دلوقتى فيها اكتر من 7 مليون شخص شغال فيها وانا واحد من ضمنهم...وكل الكلام دة عن خبرة لانى وكيل فى الشركة دى...
الكلام كتير فى الشركة دى بس والله عن تجربة شخصية جامدة جدا ومربحة جدا جدا...ومفيهاش خسارة خالص..
وكل اللى بيقول انها فاشلة او هتخسر منها يبقى كداب لان دول اللى مش عايزين يعملوا حاجة فى حياتهم او من معارضين الشركة ومنافسيها....هقول حاجة اخيرة ودى حقيقة والله وممكن انت تحققها فى خلال سنة واحدة بس. وهو 750.000 دولار ودة رقم حقيقى مش خيالى او مستحيل..
لان انت المفروض بتجيب شخصين معاك فى الشركة وكل واحد من اللى انت بتجيبهم بيجيب واحد بتاخد عليه عمولة 38 دولار وطبعا انت بتتحاسب بالدولار مش بالجنيه وكمان بتاخد الفلوس كل اسبوع مش كل شهر...
نظام الشركة عبارة عن نظام الشجرة يعنى انت بتاخد على كل واحد جيه بسببك اذا كان عن طريق مباشر او غير مباشر...
وبكدة يا شباب او يا بنات هتبقى غنى جدا فى سنة واحدة بس...
والله الموضوع دة حقيقى وانا فيه ومعايا صحابى شغالين فيه كلنا وكلاء فى الشركة دى ولو انت كمان عايز تبقى وكيل معانا وتبقى غنى فى اسرع وقت كلمنى...
محمد محمود عبدالصمد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
محمد محمود عبدالصمد

لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر   لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر Icon_minitimeالخميس يونيو 06, 2013 1:03 pm

مشكور يا ريس

لكل شاب او شابة يحب يعمل بزنس مربح جدا مع اكبر شركة فى العالم..لانى وكيل ليها فى مصر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-